9 Mayıs 2014 Cuma

Tchibo'dan Alışveriş

Ne zamandır güzel ve değişik bir koltuk örtüsü arıyordum ve sonunda Tchibo'da buldum. (Önceki yazımda Tchibo'dan bahsetmiştim.) Görünce bayıldım. Hem fiyat olarak çok uygun hem de halıma çok uyuyor. :) Boyutu 230x250 cm olunca gerçekten çok yönlü kullanabilirsiniz. Yatak, koltuk hatta masa örtüsü olarak örneğin. %100 pamuklu, 60 derecede yıkanabilir ve en önemlisi kumaşı yumuşacık ve çok buruşacak tipe benzemiyor. 
Buradan Tchibo'nun internet sayfasına ulaşabilirsiniz.



Bir tane de 25 TL'ye masa örtüsü aldım. Bu kaliteye gerçekten çok iyi bir fiyat. Bu masa örtüsüne buradan ulaşabilirsiniz. Farklı boyutlarda ve renklerde de bulunmakta.
Son olarak şunu eklemek istiyorum. Tchibo gerçekten çok kaliteli ürünleri satışa sunmaktadır. Mağazada alışveriş yaptığınızda bunu zaten fark edeceksiniz. Fakat İnternet'ten bakıyorsanız hiç "iyi mi veya kaliteli mi ki" diye düşünmeyin. Rahatlıkla satın alabilirsiniz.
İyi hafta sonları diliyorum :)

1 yorum: