29 Nisan 2014 Salı

Alışveriş zamaaanııı :)

Blog'uma yazmayalı çooook uzun zaman oldu. Zaman hızlıca akıp gidiyor... Bu dönem gerçekten çok yoğun geçiyor. 2 ay önce birde İşaret dili kursuna başladım. Hafta sonlarım da sabahtan öğleye kadar işaret dilini öğrenmekle geçiyor. Gerçekten çok zevkli geçiyor ve inanın pazar günü bile severek erkenden kalkıp kursa gidiyorum. Fakat dinlenmeye vaktim azaldı. Tabii bir de hamileliğin getirdiği ağırlık, işleri daha da zorlaştırıyor. Gebelik testini daha dün yapmışım gibi. Bugün sabah akıllı telefonumdaki gebelik uygulaması bana 25. haftaya girdiğimi söyledi ve yine zamanın nasıl geçtiğini anlamadığımı fark ettim.
Belki bazıları daha erken diyebilir ama bir aydır bebek eşyaları satan mağazalar beni mıknatıs gibi çekiyor ve ufak tefek şeyler almadan çıkamıyorum :). Birde bebişimin kız olacağını duyunca o cicili bicili kız eşyalarını almamak mümkün değil :).
Dediğim gibi hafta sonları kursum var. 12:30'da bitiyor ve bende çıktıktan sonra Eskişehir belediyeden Espark'a kadar yürüyorum. Aşağı yukarı 15 dakika sürüyor. Bu hamileliğimde çok yürümeye özen gösteriyorum. Tabii sonunda alışverişle kendimi ödüllendiriyorum :). Espark'ta Joker, Mothercare, Kanz, Panço ve LCWaikiki Kids mağazaları var.
Bu ay Joker mağazalarında baya bir indirim var. Avent, Nuk, Soobe vb. ürünlerde indirim var. Ayrıca 18 Mayısa kadar 300 TL'lik alışverişlerde 100 TL para puan hediyesi var (Soobe ürünleri hariç) ve 75 TL'lik yeni sezon Soobe ürünleri alanlara ise 25 TL para puan hediyesi var.
Avent ürünlerinde %40'a varan indirim vardı. Belki bir daha böyle bir indirime rastlayamam diye hemen cam biberonlardan aldım. Sağlık açısından bence bebeğin ilk yılında cam biberon kullanmak lazım. İnternet'te uzun bir araştırma yaptıktan sonra Avent'in cam biberonuna rastladım. Bu biberonlar ısıya ve kırılmaya karşı dayanıklı, sterilizasyona uygun ve gelişmiş anti-kolik sistemi sayesinde biberon kaynaklı gaz sorununa da çözüm sunmaktadır. Emziğin silikon kısmı o plastik kenarlığa gerçekten tam oturuyor ve diğer biberonlarda emzik kısmını kolayca çıkarabilirken bu üründe gerçekten çok zor çıkıyor. Ayrıca emziği gerçekten anne göğsüne çok benziyor. Bazı emziren anneler ilk zamanlar biberon kullanmaktan çok çekiniyorlar çünkü bebeklerinin biberona alışıp anne göğsünü almayacağından korkuyorlar. Fakat bir çok Türkçe, Almanca ve İngilizce kaynaklı sitelerde bu korkunun gereksiz olduğunu okudum. Yani ara sıra bebeğinizin emziremediğiniz zaman bu biberonla sağmış olduğunuz sütünüzü içirebilirsiniz. Buradan Joker mağazasının internet sayfasındaki Avent ürünlerine ulaşabilirsiniz. Ve aşağıda ise kendi çektiğim fotoğrafları görebilirsiniz.

Bu 240 ml'lik biberon 42,90 TL'den 27,90 TL'ye düşmüş.
Bu biberonu 1 aydan itibaren kullanabilirsiniz.

120 ml'lik biberon 38,90 TL'den 25,30 TL'ye düşmüş. Bu biberonu doğumdan itibaren kullanabilirsiniz.

Emziklerini de şimdiden aldım. Kullanır mı bilmiyorm ama
internet'te genellikle bebeklerin %80'i bu markayı alıyorlarmış...




Soobe ürünlerinde de indirim var demiştim. Bir kaç ay önce oğlumla mağazaya girdiğimizde kardeşi için üstü tüllü olan bir tayt görmüştük. Kerem'de bayılmıştı. "Anne bunu kardeşime alalım mı?" diye sormuştu. Ama açıkçası biraz fiyatlıydı. Bende indirime girerse alalım demiştim fakat indirime girmez, girerse de bana denk gelmez diyordum. Cumartesi günü ise mağazaya girince hemen o taytı gördüm ve gerçekten çok sevindim :). Hemen aldım tabii ki. Bir de bir hırka buldum. Çok kaliteli penyesi. Üstelik penyesi iki katlı. Tayt 15 TL idi hırka ise 17 TL idi.


Ayrıca Pratik Anne markasının müslin bezleri de inirime girmişti. Bu çok amaçlı bezlerden mutlaka almanız gerekiyor. Ter ve ağız bezi, gaz çıkarırken omuz örtüsü, alt değiştirme örtüsü, güneş ve rüzgara karşı battaniye olarak ve başka bir çok alanda kullanabilirsiniz. Önceden genellikle sadece beyaz renkte bulunurdu fakat artık her türlü renkleri mevcut. Mağazada bir de yıkama eldiveni de buldum. Yeni doğanları yıkarken sünger çok kullanışlı olmuyor bence. Ya ince tülbent gibi bir şey ile yıkayın veya fotoğrafta görebileceğiniz bu eldivenden edinin.





Gördüğünüz gibi eldiven iki taraflı. Bir tarafı havlu şeklinde bir tarafı ise müslin bezlerinin kumaşından.

Mothercare mağazasından ise aşağıdakileri aldım:
Bu kelebekli uyku tulumunu görünce ba-yıl-dım. Zaten kelebekli şeylere dayanamam ben :).

10 TL'ye düşmüş. Ta 2 yaşında giyebilecek ama ne yapayım dayanamadım :). 

Bu polar hırkalarda çok kullanışlı oluyor. Oğlumun var bir tane. 2 senedir kışları çok rahat kullanıyoruz.

Tabii bebişe bütün bunları alırken kendimi de unutur muyum? :) Kendime de bir kaç takı aldım.



Benden bugünlük bu kadar.
Sağlıcakla kalın!





<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12190197/?claim=p44g5a3r5sf">Follow my blog with Bloglovin</a>


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder